Δομή Προγράμματος
Συντονιστική Επιτροπή ΠΜΣ
Καλογιαννάκη Πέλλα (διευθύντρια), Κωστούλα Ν. (αναπλ. διευθύντρια), Αναστασιάδης Π. (μέλος), Ιβρίντελη Μ. (μέλος), Κουρκούτας Ηλ. (μέλος).
Ενδεικτικές κοινές συγγραφικές, ακαδημαϊκές και ερευνητικές δράσεις των μελών της Σ.Ε.
- Predictors of images towards the ‘Other’: a comparative study between Jordanian and Greek pre‐service teachers Intercultural Education Nelly Kostoulas‐Makrakis -Khaleel Al‐Said -Vassilios Makrakis -Pella Kalogiannakis & Theodora de Baz , Volume 21, Issue 52010 Pages 449-461 | Published online: 15 Nov 2010 https://doi.org/10.1080/14675986.2010.521384
- Khaleel Al-Said, Vassilios Makrakis, Pella Calogiannakis, Nelly Kostoulas-Makrakis & Theodora De Baz (2007. Social Representations between Greeks and Jordanians: A
comparative study. Europe's Journal of Psychology. February 22, 2007. Available online at
https://ejop.psychopen.eu/index.php/ejop/article/view/388/htm
- Βίγκου Αικ. (2020). Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός πλαισίου ενσωμάτωσης της μάθησης για κοινωνική προσφορά στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Εξεταστική Επιτροπή: Μακράκης Β., Κωστούλα Κ., Νικολακάκη Μ., Καλογιαννάκη Π., Αναστασιάδης Π., Ζαράνης Ν., Ιβρίντελη Μ.
- Κωτσίδης, Κωνσταντίνος (2019) Η σημασία των "Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης" και ο ρόλος τους στη διαδικασία της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Εξεταστική Επιτροπή: Αναστασιάδης Π., Λιοναράκης Αντ. Σοφός Λοϊζος, Χουρδάκης Αντ. Καλογιαννάκη Π., Χατζηδάκη Α. Καρράς Κ.
- Θεοδώρου Ι. (2019), Σχολική κοινότητα και αυτοαξιολόγηση σχολείου με στόχο τη βελτίωσή του: μία έρευνα δράσης εστιασμένη στον σχολικό εκφοβισμό, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Εξεταστική Επιτροπή: Καλογιαννάκη Π., Κουρκούτας Ηλ., Ανδρεαδάκης Ν., Κοντάκος Αν., Καρράς Κ., Ελευθεράκης Θ., Ιβρίντελη Μ.
- Ανδρεαδάκης Ν., Καλογιαννάκη Π., Wolhuter C.C., Kαρράς Κ., Αναστασιάδης Π. (2012). Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Σύγχρονες τάσεις και ζητήματα, Αθήνα, Εκδ. Ίων.
- Κουρκούτας Ηλίας- Καλογιαννάκη Πέλλα: Πρόγραμμα Ρομά (ΕΣΠΑ- ΕΚΠΑ) ΕΥ της ομάδας για τη Ψυχοκοινωνική και Μαθησιακή Υποστήριξη Ρομά, με γνωστικά, συμπεριφορικά, συναισθηματικά, οικογενειακά, γλωσσικά προβλήματα: Ηλίας Κουρκούτας (ΕΥ του προγράμματος στην Κρήτη: Πέλλα Καλογιαννάκη)
Ανακοινώσεις
-
ΦΕΚ ίδρυσης του Προγράμματος Μεταπτυχιακών σπουδών
Κατεβάστε το Φύλλο Εφημερίδος της Κυβερνήσεως [ΦΕΚ Β΄ 2589/03-07-2018, τ. Β΄] για την ίδρυση του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο: «Επιστήμες της Αγωγής, Κριτική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών
Read More -
Ξεκίνησαν οι αιτήσεις συμμετοχής στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) «Επιστήμες της Αγωγής, Κριτική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών» για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 [ΦΕΚ Β΄ 2589/03-07-2018, τ. Β΄].
Δείτε την πρόσκληση.
Σημαντικές ημερομηνίες
Υποβολή αιτήσεων: 10.04.2023 έως 31.05.2023 στις 23.00΄
Διεξαγωγή συνεντεύξεων: 16.06.2023 έως 18.06.2023
-
Λήξη προθεσμίας υποβολής αιτήσεων ΠΜΣ 2023-24
Οι αιτήσεις για το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο: «Επιστήμες της Αγωγής, Κριτική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών» για το έτος 2023-2024 έληξαν.
Read More
- 1