Υποβολή αίτησης στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα
Δομή Προγράμματος
ΦΕΚ
Κατεβάστε το σχετικό Φύλλο Εφημερίδος της Κυβερνήσεως
Εισαγωγικά
Σκοποί, μαθησιακά αποτελέσματα & αποκτώμενα προσόντα
Κατηγορίες πτυχιούχων που γίνονται δεκτοί/ές
Χρονική διάρκεια φοίτησης
Πρόγραμμα Μαθημάτων
Οργάνωση εκπαιδευτικής διαδικασίας - Αριθμός συναντήσεων ανά εξάμηνο
Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία
Διάρκεια Σπουδών
Τέλη φοίτησης – απαλλαγή από τέλη φοίτησης
Παροχές Μεταπτυχιακών Φοιτητών/ τριών
Διαδικασία επιλογής εισακτέων στο Π.Μ.Σ.
Σημαντικές ημερομηνίες
Συντονιστική Επιτροπή ΠΜΣ
Καλογιαννάκη Πέλλα (διευθύντρια), Ιβρίντελη Μ. (αναπλ. διευθύντρια), Αναστασιάδης Π. (μέλος), Κουρκούτας Ηλ. (μέλος), Χουρδάκης Α. (μέλος)
Ενδεικτικές κοινές συγγραφικές, ακαδημαϊκές και ερευνητικές δράσεις των μελών της Σ.Ε.
- Predictors of images towards the ‘Other’: a comparative study between Jordanian and Greek pre‐service teachers Intercultural Education Nelly Kostoulas‐Makrakis -Khaleel Al‐Said -Vassilios Makrakis -Pella Kalogiannakis & Theodora de Baz , Volume 21, Issue 52010 Pages 449-461 | Published online: 15 Nov 2010 https://doi.org/10.1080/14675986.2010.521384
- Khaleel Al-Said, Vassilios Makrakis, Pella Calogiannakis, Nelly Kostoulas-Makrakis & Theodora De Baz (2007. Social Representations between Greeks and Jordanians: A
comparative study. Europe's Journal of Psychology. February 22, 2007. Available online at
https://ejop.psychopen.eu/index.php/ejop/article/view/388/htm
- Βίγκου Αικ. (2020). Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός πλαισίου ενσωμάτωσης της μάθησης για κοινωνική προσφορά στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Εξεταστική Επιτροπή: Μακράκης Β., Κωστούλα Κ., Νικολακάκη Μ., Καλογιαννάκη Π., Αναστασιάδης Π., Ζαράνης Ν., Ιβρίντελη Μ.
- Κωτσίδης, Κωνσταντίνος (2019) Η σημασία των "Κοινωνικών Μέσων Δικτύωσης" και ο ρόλος τους στη διαδικασία της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Εξεταστική Επιτροπή: Αναστασιάδης Π., Λιοναράκης Αντ. Σοφός Λοϊζος, Χουρδάκης Αντ. Καλογιαννάκη Π., Χατζηδάκη Α. Καρράς Κ.
- Θεοδώρου Ι. (2019), Σχολική κοινότητα και αυτοαξιολόγηση σχολείου με στόχο τη βελτίωσή του: μία έρευνα δράσης εστιασμένη στον σχολικό εκφοβισμό, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Εξεταστική Επιτροπή: Καλογιαννάκη Π., Κουρκούτας Ηλ., Ανδρεαδάκης Ν., Κοντάκος Αν., Καρράς Κ., Ελευθεράκης Θ., Ιβρίντελη Μ.
- Ανδρεαδάκης Ν., Καλογιαννάκη Π., Wolhuter C.C., Kαρράς Κ., Αναστασιάδης Π. (2012). Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών, Σύγχρονες τάσεις και ζητήματα, Αθήνα, Εκδ. Ίων.
- Κουρκούτας Ηλίας- Καλογιαννάκη Πέλλα: Πρόγραμμα Ρομά (ΕΣΠΑ- ΕΚΠΑ) ΕΥ της ομάδας για τη Ψυχοκοινωνική και Μαθησιακή Υποστήριξη Ρομά, με γνωστικά, συμπεριφορικά, συναισθηματικά, οικογενειακά, γλωσσικά προβλήματα: Ηλίας Κουρκούτας (ΕΥ του προγράμματος στην Κρήτη: Πέλλα Καλογιαννάκη)
Ακαδημαϊκοί Σύμβουλοι
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ, ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ 2024-2025
- Αντώνης Χουρδάκης, Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε. ΠΑΝ/ΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, Διευθυντής ΚΕ.Μ.Ε.Ι.Ε.Δ.Ε., μέλος της Σ.Ε. του Π.Μ.Σ. και διδάσκων του Προγράμματος.
- Πέλλα Καλογιαννάκη, Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε. ΠΑΝ/ΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, Διευθύντρια Π.Μ.Σ., μέλος της Σ.Ε. του Π.Μ.Σ. και διδάσκουσα του Προγράμματος.
- Μαρία Ιβρίντελη, Αναπλ. Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε. ΠΑΝ/ΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, μέλος της Σ.Ε. του Π.Μ.Σ. και διδάσκουσα του Προγράμματος.